in Digital Marketing Conference już niebawem!

in Digital Marketing Conference to:

  • Pomysły

  • Analizy

  • Wskazówki

  • Trendy

  • Rozwiązania

  • Wiedza

  • Doświadczenie

 

in Digital Marketing Conference już wkrótce:

➜ Kiedy: 25-26 stycznia 2023

➜ Gdzie: Warszawa lub online – do wyboru

➜ Program& bilety: www.indm.pl

➜ Prezent: na start bonus – wykłady z poprzedniej edycji

 

Co dla Ciebie przygotowaliśmy:

✔ rozwiązania dla kont firmowych

✔ kolejna świetna agenda

✔ wspólny trening – po każdym wykładzie razem ćwiczymy mkt

✔ wspólne podejmowanie decyzji marketingowych na żywo

✔ praca z workbookiem – który będzie Twoim narzędziem, żeby jeszcze bardziej skorzystać z udziału w konferencji

Od 2015 roku pomaga rozwijać skrzydła i ładuje pomysłami!

In DM conference – Twoje źródło rozwoju.

➜ A ponadto genialni uczestnicy >>> wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości

PROGRAM, m.in.:

Temat: Co się stanie, gdy Serce spotka się z Portfelem, czyli o decyzjach konsumenckich i konsumpcji marek słów parę. / Łukasz Worobiej, Artegence, Head of Strategy

Temat: Nie daj się pominąć po pierwszych sekundach – praktyczne wskazówki dla efektywnego storytellingu na YouTube. / Agata Janulewska-Gierus, Publicis Worldwide Poland, Creative Group Head

Temat: Brand Purpose – po co to robić i checklisty tego, jak robić to z korzyścią zarówno dla świata, jak i marki. / Urszula Czerniawska-Kapeluch, Kompania Piwowarska, Senior Brand Manager

Temat: (R)ewolucja w komunikacji do młodych konsumentów -> Tik-tok, Gaming, Metaverse – co każdy marketer powinien wiedzieć o tych kanałach, aby działania marki były efektywne? / Rafał Karwowski, Wavemaker, Integrated Communication Senior Manager

Temat: Marketing generacyjny w teorii i praktyce, czyli o skutecznej komunikacji do różnych pokoleń. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris, Senior Copywriter

Temat: Czas na nowe rozdanie. Jak planować komunikację w kryzysie, aby wyjść z niego silniejszym. / Radek Grzybowski, 19 Południk, Strategy&Creative Director

Temat: Profile marek w świecie digitalowej rozrywki: jak przykuć uwagę, kiedy wszystko nas nudzi? / Agnieszka Banaś, Monday Group, Head of Social Media

Temat: Jak GA4 pomoże Ci w codziennej pracy marketera? / Anna Moczulska, Artegence, Head of Digital Analytics

Temat: Jaki jest potencjał metaverse w Polsce i jak wykorzystać go już teraz? / Wojciech Grzegorzyca, Gameset, Communications Manager

Temat: Personalizacja – święty Graal digital marketingu? / Agnieszka Petla, Grupa OMD, Digital Strategy Lead

Temat: Jak zrobić burzę mózgów i nauczyć się pracować kreatywnie? / Emilia Czerwiec, Agencja Ancymony, Creative Leader & Business Unit Manager

Temat: W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy – rady działu kreatywnego. / Ewa Kuch

Bonus: >>>każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 30 wykładów z ostatnich edycji in digital marketing conference!

m.in.:

• Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych.

• Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale?

• Jak konsumenci podejmują decyzję? Czyli o projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem motywacji konsumenta (case study TBC).

• Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka?

• Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego, zwłaszcza w czasach kryzysów, warto o niej pamiętać?

• 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić, gdy lecisz w spam (case study). ABC-S e-mail marketingu.

• Kim jest Twój klient – czyli jak dobrze określić grupę celową.

• Para pa pa pi pi – czy słysząc melodię słuchasz muzyki, czy myślisz o marce?

• Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów.

• Jak robić kreatywne rzeczy, które działają – rady od kreatywnego.

• Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach.

• Praktyczne wykorzystanie Google Analytics w analizie danych.

• Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać.

Dzięki wiedzy, którą zdobędziesz >>> praca przyniesie Ci wiele satysfakcji >>> polecamy, warto!

Zapraszamy!

Dołącz do wspólnego treningu z digital marketingu!

www.indm.pl

Facebook wydarzenie >>> https://www.facebook.com/events/1093959968183398

Michal Karas

Autor

Michal Karas

Polecamy

Powiązane Artykuły