NOWY DS 4 I DS 4 CROSSBACK

Wkrótce, bo już w pierwszym kwartale 2016 w polskich salonach pojawiają się nowy DS 4 i DS 4 Crossback. Z tej okazji marka rozpoczyna w Europie awangardową kampanię reklamową, zatytułowaną  „The DS Writer”*. Zrealizowana we współpracy z agencją PUBLICIS la Maison, kampania doskonale wyraża postępowy charakter DS Automobiles, również poprzez wybór jej nowego ambasadora, którym został Joël Dicker – autor bestsellera „La vérité sur l’Affaire Harry Quebert”(„Prawda o sprawie Harry’ego Queberta”). Obejmie ona składający się z pięciu odcinków serial dostępny w Internecie oraz publikację noweli, napisanej przez Joëla Dickera specjalnie na tę okazję. Będzie ona dostępna wyłącznie dla tych, którzy odbędą jazdy próbne Nowym DS 4 lub DS 4 Crossback.

W kilka tygodni po premierze na Salonie Samochodowym we Frankfurcie, Nowe modele DS 4 i DS 4 Crossback można będzie zobaczyć w kampanii reklamowej „The DS Writer”, która dziś wystartowała na rodzimym francuskim rynku.

Najnowsze modele DS AUTOMOBILES – Nowy DS 4 i DS 4 Crossback – wyróżnia awangardowa stylistyka  i wyrafinowanie, a także zaawansowe technologie i niezwykle wysoki poziom komfortu jazdy.  Oba modele zwracają uwagę nową osłoną chłodnicy tzw. „DS Wings”, stanowiącą nowy znak rozpoznawczy Marki.

DS4 to mocny i wyrafinowany hatchback, o unikatowych możliwościach personalizacji, i stylistyce, z kolei DS 4 Crossback  – to luksusowy, uniwersalny w charakterze samochód dla aktywnych, z wyrazistym stylem i wyżej usytuowanym miejscem kierowcy.
W chwili, gdy rusza sprzedaż nowych modeli we Francji, DS AUTOMOBILES rozpoczyna kampanię reklamową obu modeli, która odegra ważną rolę w historii młodej Marki. Zostanie ona również wprowadzona w innych krajach europejskich.

Z tej okazji Marka opracowała, we współpracy z agencją Publicis la Maison, kampanię „The DS Writer”, doskonale wpisującą się w awangardowy charakter DS Automobiles, której tematem przewodnim jest „Nowy DS 4 i jego kierowca. Źródło nieskończonej inspiracji”. Kampania, prowadzona głównie w mediach cyfrowych, opiera się na niespotykanym rozwiązaniu, które ma zapewnić nam niezwykłe zaskakujące doświadczenie, zapewniające ucieczkę od codzienności. Jest nim powieść –nowela.

Twarzą kampanii i ambasadorem Nowego DS 4 i DS 4 Crossback będzie Joël Dicker, autor bestsellerowej powieści „Prawda o sprawie Harry’ego Queberta”. Obok Nowego DS 4, będzie on głównym bohaterem internetowego serialu, utrzymanego w klimacie thrillera.

Obejmujący pięć odcinków serial opowiada historię pisarza Joëla Dickera, który wobec ogarniającej go niemocy twórczej, decyduje się wyruszyć na poszukiwanie inspiracji za kierownicą swojego Nowego DS 4. Swoją podróż – ucieczkę od codzienności, rozpoczyna w Paryżu, by zakończyć ją w Schwarzwaldzie w Niemczech. Kolejne odcinki pokazują proces twórczy Joëla , który pisze swoją następną powieść. Nowy DS 4 odgrywa w nim ważną rolę. W kluczowych momentach wyprawy pisarz wykorzystuje innowacje samochodu jak np. funkcję Apple CarPlayTM , dzięki której może bezpiecznie notować pomysły, nie wypuszczając kierownicy z rąk. Rozpoznają je jedynie czytelnicy noweli „Pour les Initiés uniquement” („Wyłącznie dla wtajemniczonych”).

Nowela została stworzona specjalnie dla Marki przez Joëla Dicker’a w ramach współpracy z  DS AUTOMOBILES. Kolejne rozdziały będą udostępniane on-line, w miarę ukazywania się odcinków serialu, natomiast wersja książkowa będzie oferowana wyłącznie klientom, którzy wezmą udział w jazdach próbnych Nowym DS 4 lub DS 4 Crossback.

Zwiastun „The DS Writer” i kolejne odcinki serialu, który będzie emitowany od 4 do 13 listopada 2015, są już dostępne na www.nouvelleDS4.fr **.

Teraz publiczności pozostaje tylko pójść w ślady Joëla Dickera i siąść za kierownicą Nowego DS 4 lub DS 4 Crossback, by poczuć przypływ natchnienia.

Piotr Sztompke
Polecamy

Powiązane Artykuły